top of page

דברים שחשוב לדעת על בריחת שתן אצל מבוגרים

בריחת שתן בשינה הינה תופעה נפוצה בקרב בני הגיל השלישי. עבורה מציעים באתר של איזינייטס מגוון איכותי של פתרונות פרקטיים ומקלים תוך שמירה על המיטה יבשה. הפתרונות כוללים מגני מיטה רב פעמיים איכותיים, סופגים של המותג ברולי, וכן מגני מושב, מגנים לכריות ושמיכות פוך, סדיניות ועוד.


בעיה נפוצה בגיל השלישי

בריחת שתן אצל מבוגרים היא כאמור בעיה נפוצה ובייחוד בריחת שתן מתוך שינה הנובעת מחוסר שליטה בסוגרים. למשל, מעל גיל 60 כל אישה שלישית סובלת מבעיית בריחת שתן.

מדובר בתופעה מטרידה בדרגות שונות של חומרה, הגורמת לחוסר נוחות וקשיים נפשיים ופיזיים כגון הסתגרות, צמצום והימנעות מיציאה מהבית ומפגשים חברתיים. מבחינה פיזית בעיית בריחת שתן עלולה לגרום לפצעי לחץ ודלקות, וכן היא מגדילה סכנת נפילה בניסיון למהר ולהספיק להגיע לשירותים. בעשור האחרון גברה המודעות לבעיה זו ועימה גם דרכי הטיפול וההתמודדות.

אישה יושבת על מגן מושב ריבועי כחול מבית ברולי

הגורמים לאי שליטה בסוגרים

אי שליטה בסוגרים מובילה לבריחת שתן ולהרטבה במיטה בגיל מבוגר והיא נובעת מסיבות שונות. למשל היא יכולה להיגרם מהחלשות רצפת האגן וסוגרי השתן, מה שמוביל לאי יכולת שליטה במתן שתן ובייחוד בעת מאמץ. כמו כן הבעיה יכולה לנבוע מפעילות יתר של בלוטת השתן, מה שמוביל לתחושת דחיפות, למתן מרובה של שתן בכל שעות היממה ולאי יכולת להתאפק. בנוסף, בריחת שתן נגרמת ממצבים של חוסר תחושה בשלפוחית או עקב קושי בכיווצה, כתופעת לוואי לתרופות, מחלות ודלקות בגוף, עקב חוסר איזון הורמונלי ועוד.


פתרונות לבעיית בריחת שתן

בריחת שתן הינה תופעה מוכרת שניתן לטפל בה באמצעים שונים ולעיתים אף מדובר בתופעה זמנית העוברת מעצמה. כדי לדעת איך להתמודד עימה יש לגשת לרופא על מנת לאבחן את הגורם לה, ובהתאם למצוא עבורה פתרונות נאותים. הפתרונות יכולים להיות על בסיס תרופתי, שינוי תזונה, אימונים גופניים, וכן פתרונות פרקטיים בדמות מגני מזרן, סדיניות ועוד.


פתרונות לבריחת שתן אצל מבוגרים

פתרונות לבריחת שתן אצל מבוגרים מוצעים ישירות דרך האתר שלנו. לעוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.

42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page