top of page

שקית שתן ניידת לשימוש קל, דיסקרטי ונוח

נשים וגברים בגילאים שונים עשויים לסבול מדליפת שתן או אף בריחת שתן מסיבות שונות. זוהי תופעה המעוררת מבוכה וגורמת לעיתים לוויתור על פעילויות מחשש שמא אין שירותים קרובים או זמינים באופן מיידי. שקית שתן ניידת נותנת מענה מצוין למצבים כאלו ומאפשרת לכם לצאת לטיול, לבילוי או לכל מקום אחר בתחושה נינוחה, בשקט נפשי וללא דאגות מיותרות.


מהי שקית שתן ניידת

שקית שתן דיסקרטית בעלת גרגירים הנהפכים לג'ל

שקיות שתן ניידות כשמן כן הן משמשות כשירותים ניידים המאפשרים התפנות מהירה, קלה והיגיינית, בכל זמן ובכל מצב. שקיות השתן הניידות מכילות גרגירים מיוחדים, הסופחים אליהם נוזלים במהירות רבה, ולאחר תהליך מהיר של התייבשות והופכים לג'ל. זוהי שקית שתן חד פעמית שעם סיום השימוש בה פשוט סוגרים אותה ומשליכים לכל פח אשפה, כפי שהיא, ללא צורך בהכנות או תהליכים מיוחדים בצורה מהירה ודיסקרטית.. שקיות השתן הניידות מעניקות פתרון מצוין לשורה ארוכה של מצבים, כגון טיולים, בילויים, נסיעות ארוכות, מופעים ולמעשה לכל בילוי מחוץ לבית. כל קופסא ארוזה בצורה קומפקטית ומכילה ארבע שקיות כדי שיהיה קל ונוח לקחת לכל מקום ולהשתמש בו בעת הצורך.


עם שקיות השתן הניידות אינכם צריכים עוד לוותר על אהבתכם לטבע ותוכלו לצאת ללא חשש ודאגה עם בני המשפחה או החברים, לצאת לסיורים וטיולים מודרכים וליהנות מכל מה שאתם אוהבים. חשוב להדגיש כי שקית שתן דיסקרטית כזו מתאימה גם לגברים וגם לנשים, ולכל הגילאים החל בילדים ובני נוער ועד לקשישים.

שקית נשיאה קטנה לכל מקום
שקית נשיאה קטנה לכל מקום

איך מזמינים את השקיות

אנו יודעים שמדובר בנושא רגיש ובוודאי מאמינים שלכל אחד מבני הבית מגיע מענה מותאם אישית המאפשר לו ליהנות מחיים כמה שיותר מהנים וחופשיים. לכן, מוצרי האיכות שלנו נשלחים סגורים באופן דיסקרטי לחלוטין. כמו כן ניתן לקבל את המוצרים בשירות משלוחים ממש עד הבית. שקיות שתן חד פעמיות ומוצרי ספיגה נוספים ניתן להזמין ישירות דרך האתר שלנו, בו תוכלו למצוא גם עוד שורה ארוכה של מוצרים ייעודיים, ביניהם מגני מזרון סופגים במגוון מידות וגדלים, סדיניות רב פעמיות, מגני מושב, מגני שמיכות ועוד.

הזמנת שקית שתן ניידת

הזמנת שקית שתן ניידת מוצעת ישירות דרך האתר במשלוח לכל כתובת מבוקשת. לעוד פרטים וקבלת הכוונה מקצועית בנושא השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.



68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page