top of page

הגיע הזמן לעבור לכדורי מייבש כביסה

הבגדים במייבש יוצאים קשים ולא נעימים למגע? למייבש לוקח הרבה זמן לייבש את הכביסה שלכם? חשובה לכם איכות הסביבה? בדיוק בשביל זה יש את כדורי הצמר של איזינייטס.


הבעייתיות של דפי ריכוך

רבים נוהגים לעשות שימוש בדפי ריכוך כפתרון זמין לקבלת כביסה רכה ונעימה. מחקרים גילו שמדובר במוצר שעדיף לא לעשות בו שימוש בהיותו מורכב מחומרים כימיים הגורמים נזקים גם לבגדים וגם למייבש. הנזק נגרם בעיקר בשל שכבת שעווה של הדפים המורכבת מחומצות שונות, כמו חומצה סטארית. חומצות אלו נמסות בחום, מרככות את הבדים ומונעות חשמל סטטי, אבל הבעיה היא שהחומצות המומסות חודרות גם למייבש וחוסמות את הפילטרים שלו. כמו כן, החומצות עלולות לגרום נזק לכביסה ולפגוע בפריטים שונים כמו מגבות ובגדי ספורט. מעבר לכך, דפי מייבש אינם מתכלים והם מזהמים את הסביבה.


כדורי צמר למייבש כביסה לריכוך ויבוש מהיר

על מה ולמה כדורי צמר?

הבחירה בכדורי צמר למייבש, כפי שיש שאנו מציעים למכירה באתר, היא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר לריכוכה וייבושה של הכביסה. זהו מענה יעיל, טבעי וחסכוני, ידידותי לסביבה שיחליף את הצורך בנוזל ריכוך ובדפי מייבש סינטטיים לא מתכלים ומזהמים. הכדורים מרככים את הכביסה וגם מקצרים את פעולת הייבוש בעשרה עד שלושים אחוז, ומונעים תופעה של חשמל סטטי ואף מפחיתים קמטים. כמו כן הם מספקים מענה יעיל לזמן ממושך של מספר שנים, פשוטים ונוחים לשימוש. גם אין צורך לנקות את הכדורים ויודעים שיש להחליפם כאשר הם מתחילים לאבד את סיביהם וכשיש להם נטייה לאסוף מוך.

כדורי ייבוש איכותיים

באתר שלנו תוכלו להזמין כדורי ייבוש איכותיים ואפקטיביים. מדובר במארז של ארבעה כדורים למייבש כביסה העשויים 100% צמר ניו-זילנד, המספקים מענה למעל אלף מחזורים של ייבוש. התנועה של הכדורים בתוך המייבש תורמת לריכוך הבדים וגם מקצרת את פעולת הייבוש שלהם, וכך גם חוסכת בצריכת החשמל.


לשימוש נכון בכדורי מייבש הכביסה שלנו יש להכניס אותם למייבש, להוסיף את הכביסה הרטובה ולהפעיל את המכונה בכל תוכנית מועדפת. כדי לא לשכוח להשתמש בהם אנו ממליצים פשוט להשאירם באורח קבע במייבש. על כדורי הצמר ניתן לטפטף מספר טיפות של שמן אתרי בריח מועדף, דבר התורם לקבלת ניחוח כביסה נעים, עדין וטבעי.


הזמנת כדורים למייבש

הזמנת כדורים למייבש מוצעת ישירות דרך חנות האינטרנט המתקדמת שלנו. לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.




23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page