top of page

על בעיית בריחת שתן בשינה אצל מבוגרים


על בעיית בריחת שתן בשינה אצל מבוגרים

בריחת שתן אצל מבוגרים הינה בעיה מוכרת ונפוצה. בריחת שתן בשינה בשעות הלילה יכולה להופיע ברמות שונות, החל מדליפות קלות ועד לחוסר שליטה מלא בסוגרים. עבור בעיה זו מוצעים אמצעי טיפול שונים כמו פיזיותרפיה ותרופות. כמו כן, האמצעי הנגיש ביותר להתמודדות עם בריחת שתן הוא מוצרי ספיגה מתקדמים המוצעים למכירה אונליין דרך האתר של חברת איזינייטס.

אישה יושבת על מיטה עליה פרוס מגן מזרן סופג מבית ברולי בצבע כחול כהה

כמה מילים על בריחת שתן

בריחת שתן הינה בעיה שכיחה בקרב כ-15%-30% אחוז מהקשישים הגרים בביתם, אשר מתבטאת לא רק ברמה פיזיולוגיות-רפואית אלא יש לה גם השלכות נפשיות וחברתיות המפריעות לתפקוד היומיומי. מבחינה בריאותית ופיזית בעיית אי שליטה במתן שתן יכולה לנבוע מסיבות שונות כגון אי שליטה במאמץ, מלאות יתר של השלפוחית או בעיה תפקודית. לעומת זאת, בעיות נפשיות וחברתיות של בריחת שתן כרוכות באי נוחות, מבוכה, בושה ותחושות אשם, המובילות לא אחת לירידה בביטחון העצמי וכן לירידה בפעילות החברתית עד לבידוד ופגיעה. זאת לצד פגיעה במערכות יחסים קרובות עם בן זוג ובני משפחה.


סיבות רפואיות הגורמות לבריחת שתן

כאמור, בריחת שתן אצל מבוגרים בלילה וביום יכולה לנבוע מסיבות שונות וברמות שונות של חומרה, שיכולות להיות מורכבות משילוב של מספר גורמים, כגון:

  • דחיפות - במקרים של פעילות יתר של בלוטת השתן עולה צורך מיידי ודחוף למתן שתן ללא יכולת להתאפק, דבר הניכר בתדירות גבוהה במתן שתן בשעות היום והלילה.

  • חוסר שליטה במאמץ - בריחת שתן נובעת לא אחת מסוגר שתן ורצפת אגן חלשים, מה שניכר באיבוד שליטה בשתן בעת מאמץ כמו סחיבה של משאות כבדים.

  • מלאות יתר - בעיה בכיווץ שלפוחית השתן או עקב חוסר של תחושה בשלפוחית, לא אחת מובילה למלאות יתר הניכרת בקושי לרוקן את השלפוחית ומתן קבוע של שתן בכמויות קטנות.


מוצרים המסייעים בבריחת שתן

באתר של חברתנו תמצאו שורה ארוכה של מוצרי איכות המספקים מענה יעיל עבור בריחת שתן בלילה אצל מבוגרים וגם בריחת שתן ביום. האתר מאפשר לרכוש מוצרים אלו און ליין מביתכם, בנוחות מרבית וללא תחושות של אי נוחות ומבוכה. כמו כן מגוון מוצרים שאנו משווקים מספק פתרונות הולמים לכל אחד בהתאם לצרכיו, מאפייני הבעיה ורמת חומרתה. לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע ולייעץ בבחירה נכונה של מוצרי ספיגה שונים.


פתרונות לבריחת שתן

הזמנת מוצרי איכות המסייעים להתמודד עם בעיית בריחת שתן אצל מבוגרים מוצעת און ליין ישירות דרך האתר שלנו. לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.








72 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page