top of page

סדינית רב פעמית לבריחת שתן בקרב מבוגרים

בריחת שתן בלילה הינה תופעה נפוצה בקרב מבוגרים שיכולה לנבוע מסיבות שונות, לרבות בעיות בתפקוד שלפוחית השתן, בעיות נפשיות וסביבתיות, וכן כתופעת לוואי של בעיות אחרות כמו תרופות, מחלות, שינויים הורמונליים, בעיות במערכת העיכול, בספיקת כליות ועוד.

אישה שוכבת על סדינית רב פעמית בצבע לבן מבית ברולי

בכל מקרה מדובר בבעיה לא פשוטה המורידה את איכות השינה והחיים. בכדי להתמודד עימה בחברת איזינייטס מייבאים ומשווקים מוצרי איכות מבית המותג הניו-זילנדי המוערך ברולי, אותם ניתן להזמין בקלות ובבטחה ישירות דרך אתר החברה. המוצרים כוללים גם סדינית רב פעמית איכותית, נוחה, נעימה ועמידה, המספקת מענה יעיל לשינה יבשה ובמידת הצורך הסרה והחזרה מהירה.


סדינית רב פעמית המשמשת כמגן מזרן

מוצרי המותג ברולי שאנו משווקים ונמכרים באתר שלנו, כוללים סדינית רב פעמית איכותית שאינה מכילה חומרים רעילים ושאיכותה נבדקה במעבדות מתוך מחויבות לעמידה בדרישות תקן מחמירות ביותר. הסדינית משמשת כמגן מזרן סופג ומוצעת במס גוונים (לבן/תכלת/כחול כהה). הסדינית מציגה רמה גבוהה של ספיגה (עד 2 ליטר במשך 8 שעות) עם אטימות מלאה המונעת מעבר של נוזלים לסדין הרגיל שמתחתיה ולמזרן, ושומרת עליהם יבשים לחלוטין.


איכויות אלו מתקבלות בזכות איכות חומרי הגלם לצד מבנה שכבות ייחודי המבוסס על טכנולוגיה חדשנית, כולל שכבת ממברנה אמצעית נושמת הסופגת נוזלים ומונעת את יציאתם. כמו כן, בחלקה החיצוני הסדינית עשויה מבד מאה אחוז כותנה רכה שנעים ונוח לישון עליו, והיא מעוצבת בקפידה עם חזות מרשימה ומכובדת, ועם תפירה מדויקת. בנוסף, הסדינית עמידה בפני כביסות רבות והיא תשמש אתכם למשך תקופה ממושכת.


לאחר מקרה של הרטבה מכבסים את הסדינית בטמפרטורה של עד ארבעים מעלות ללא שימוש במרככים או מלביני כביסה (ניתן ומומלץ להוסיף חומץ במקום המרכך ובכך להסיר ריחות לא נעימים). כמו כן ניתן לייבש את הסדינית במייבש בחום נמוך.


הזמנת סדינית רב פעמית

הזמנת סדינית רב פעמית מוצעת און ליין דרך האתר שלנו. לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page