top of page

התמודדות עם חוסר שליטה בשתן בקרב מבוגרים ואוכלוסייה מיוחדות

אי שליטה במתן שתן הינה בעיה נפוצה בקרב האוכלוסייה הבוגרת, כאשר אחת מכל שלוש נשים מעל גיל שישים סובלת מבעיה זו ברמות שונות של חומרה. חוסר שליטה על הסוגרים אצל מבוגרים גורם לבעיות פיזיות ונפשיות, אולם ישנם טיפולים היכולים לעזור לבעיה לצד פתרונות יעילים כפי שמציעה חברת איזנייטס.


בעיית חוסר שליטה בשתן

בעיית אי שליטה בשתן בקרב מבוגרים יכולה לנבוע מסיבות רבות, הכוללות אי שליטה במאמץ, פעילות יתר של בלוטת השתן, ומלאות יתר של הבלוטה הנובעת מחוסר תחושה בשלפוחית. בנוסף לכך, בעיית הרטבה עלולה לגרום גם לדלקות בדרכי השתן ולפצעי לחץ שיכולים להתפתח לזיהום, וזאת לצד הגדלת סכנה למעידה בניסיון להגיע בחופזה לשירותים. מעבר לכך, אי שליטה בסוגרים אצל מבוגרים גורמת לבעיות נפשיות, עם תחושות של חוסר בטחון עצמי, בושה ואשמה, שלא אחת מובילות לריחוק ובידוד והימנעות ממפגשים ופעילות חברתית.


טיפול בבעיית חוסר שליטה בשתן

חשוב לדעת כי במקרים רבים ניתן לפתור או להקל על בעיית חוסר שליטה בשתן בקרב מבוגרים. לא אחת מדובר בבעיה זמנית החולפת מעצמה, שמקורה כלל אינו בסוגרי מערכת השתן, למשל עקב נטילת תרופות, דלקות, חוסר הורמונלי, תופעת לוואי של מחלות הגורמות לייצור מוגבר של שתן, מגבלות בתנועה, עצירות ועוד.


בכל מקרה, כדי לבחור בטיפול מתאים חשוב תחילה לאבחן את הסיבות הגורמות לבעיה, למשל תפקוד לקוי של מערכת השתן כמו פעילות יתר של השלפוחית, בריחת שתן בעת מאמץ ועוד. גם במקרים אלו לרוב ניתן לטפל בבעיה באמצעים שונים כמו פיזיותרפיה ותרופות. מעבר לכך ניתן להתמודד בעזרת אמצעי ספיגה מתקדמים ייעודיים למבוגרים כפי שאנו מספקים.


פתרונות איכותיים לחוסר שליטה בשתן

אישה יושבת על מגן מושב בצבע ב'ז ושותה קפה להנאתה

לסובלים מחוסר שליטה בשתן חברת איזינייטס מציעה פתרונות איכותיים להתמודדות עם הבעיה. הפתרונות כוללים מוצרי איכות של המותג ברולי הניו-זילנדי, השומרים על מזרן המיטה ועל ריפודי רהיטים יבשים, לצד עיצוב מכובד ומוקפד השומר על חזות אסטטית גם לאחר כביסות רבות. הפתרונות כוללים בין היתר מגני מזרן סופגים, סדינית, מגני מושב, מגן לשמיכת פוך ועוד.


פתרונות לאי שליטה בשתן

הזמנת מוצרי איכות המסייעים להתמודד עם חוסר שליטה בשתן בקרב מבוגרים מוצעת און ליין דרך האתר המאובטח והמתקדם שלנו. לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.




51 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page