top of page

אמצעי ספיגה למבוגרים ואוכלוסיה מיוחדת מבית ברולי

מבוגרים רבים וכן אנשים בעלי מוגבלויות סובלים לא אחת מתופעות של דליפת או בריחת שתן. הבעיה יכולה להופיע ברמות חומרה שונות ונובעת ממגוון סיבות. חברת איזינייטס מייבאת ומשווקת מגוון אמצעי ספיגה, מבית ברולי, המותאמים למבוגרים ואוכלוסיה מיוחדת בכדי להתמודד עם בעיה זו. בין היתר ניתן למצוא מגני מזרון ומגני מושב, ואף תחתונים, סופגנים וחיתולים. לפניכם סקירה קצרה של מוצרי ספיגה של ברולי אותם ניתן למצוא באתרנו:

אישה מבוגרת יושבת בכסא גלגלים עם מגן מושב ריבועי, משוחחת עם אישה אחרת

מגני מזרון סופגים - בעת השימוש בחיתולים/תחתונים סופגים, קורה כי לעיתים החיתול אינו מספיק ללילה שלם, או נוטה לדלוף מסיבות שונות. על כן יש צורך ממשי לשלב מגיני מזרון סופגים על מנת לשמור על המזרון ולאפשר שינה טובה יותר גם עם קרות המקרים הללו. חברתנו מייבאת ומשווקת מגני מזרון איכותיים ומעוצבים תוצרת ניו-זילנד מבית המותג המתקדם ברולי. מגנים אלו מספקים מענה איכותי, מעוצב ומכבד, רב-פעמי, יעיל ונעים למגע, עבור בעיית דליפת שתן בלילה במהלך השינה. מגנים מוצעים בצבעים ודגמים שונים ובהתאמה למידות שונות:

  • מגן מזרון למיטת יחיד

  • מגן מזרון למיטה וחצי

  • מגן מזרון למיטה זוגית

  • מגן מזרון למיטה זוגית קווין וקינג סייז

מגני מושב - מגני מושב של המותג ברולי מתאימים לצרכים שונים, לרבות כמושב לכיסא גלגלים, לישיבה על ספה או כורסא, למושב הרכב ועוד. מגיני המושב מספקים מענה מעוצב, פרקטי ונוח לבעיית בריחת שתן ודליפת שתן בזכות יכולת ספיגת נוזלים מהירה המותירה את המושב יבש ונוח לשימוש. מגני המושב מתכבסים ומתייבשים בקלות, ומוכנים לשימור חוזר במהירות. מגיעים במגוון צבעים ו-2 גדלים שונים.


הזמנת אמצעי ספיגה למבוגרים ואוכלוסיה מיוחדת

הזמנת אמצעי ספיגה למבוגרים של מגני מזרון ומושב מוצעת ישירות דרך האתר של חברתנו. כמו כן לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם איזינייטס בטלפון 054-9163663 או במייל Info@eznites.co.il.






45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page